10 Şubat 2011 Perşembe

Scotty Scotty Scooootttyyyyy!!!!

Merhaba...

Görüşmeyeli uzun zaman oldu dostum...

Seni buralarda unutmuş olmama kızma. O kadar meşguldümki yaşamakla dönüp seninle konuşamadım bile. Bu dünyadaki sınavlarımın en önemlisini verdim sanırım Scoty. Artık benimde bir ailem var :) Değişik bir durum Scotty. Şiddetle tavsiye ederim :) Artık öyle fazla galaksiler arası maceralara katılamayacağımı şimdiden mürettebata iletebilirsin. Ancak arada çok müşkül bir durumda Vulcanlar tarafından sarılı kalırsanız ve çenelerinden yorulursanız o zaman ışınlama konusunda izin isteyebilirsin. Işın kılıcımı da alır gelirim olay yerine :)

Scotty bununla da bitmedi, Galaksilerarası görüşmelerde :) yenilikçi ürünler sunan ve bayrağımızı evrenin dört bir köşesinde dalgalandıran Türk Telekom'un yeni bir üyesiyim artık. Yani değişim yönetimi konusunda son derece başarılı uygulamalara imza atmış bulunuyorum Scotty.

Scotty Atılgan sana emanet, ben ya gelirim ya gelmem bundan sonrası sana kalmış. Ama eminimki kaptansız da götürürsün sen bu gemiyi. Haydin Scotty beni köşede indir...

Hiç yorum yok: