20 Ekim 2008 Pazartesi

PES 2009

Geçen hafta Cuma günü Teknosa'nın D&R bölümünden satın aldım. Hızla eve dönüp, bir çırpıda kurdum oyunu. Grafikler 2008'dekinden daha güzel ve hiç takılmadan çalışmakta. Henüz hareketleri tam olarak yapamasamda bu sefer oyunda büyük bir hata olmadığını düşünüyorum.

En büyük iki yenilik, Konami'nin önümüzdeki dört yıl boyunca satın almış olduğu UEFA Şampiyonlar Ligi Kupası lisansı ve tek bir oyuncuyu 35 (yanlış hatırlamıyorsam, oyunu yeni aldığımı söyledim) yaşına kadar geliştirip en büyük takımlara transfer etme şansımız olan Efsane modu. Bu modda yarattığınız karakter ile internet üzerinden de rakiplerinizle oynamaya da devam edebilirsiniz. Hafta sonu sunucular bakımda olduğundan sadece Cuma gecesi bağlanabildim. İlk ve tek maçında İtalyan bir arkadaşa 4-0 yenildim ki o Real Madrid ben de Galatasaray ile oynadım. İlk golü attıktan sonra tam 1-1'i yakalayacakken beni yere indirip bir defansına kırmızı kart gördürten arkadaş, daha sonra benimde lag sayesinde yanlışlıkla bir adamı düşürüp on kişi kalmamla akın akın üzerime geldi ve 4-0'ı yakaladı. Bugün belki oynayacağım.

Mutlaka alın oyunu ve online deneyin. PES 2008'den sonra geri dönmüştür bence...

Hiç yorum yok: