18 Mart 2010 Perşembe

Kim Öldü???

Dünya'nın merkezi eşeğimin arka ayağındadır diyen Nasrettin Hoca'ya aynı soru tekrar sorulsa sanırsam vereceği cevaplar arasında en son sırayı alacak mekanlar alışveriş merkezleri olacaktır. Kapitalizmin tavan yaptığı bu mekanlara gitmiyorum da diyemiyorum ne yazık ki :) Ama bir tanesi varki Şişli'nin göbeğinde adeta yoksul çatlatan Cevahir - nam alışveriş merkezi hemen girişinin yanında bulunan dev ekran tv'den kurumsal kimliği ile ilintili haberler vermekte. Geçen akşam yürüyüş rotamın üzerinde bulunan mekanın yanından adımlarımı atarken ekranda basit bir haber gördüm. Koşan bir asker resminin ekranın yarısını kapladığı haberde 1 asker şehit 1 asker yaralı yazıyordu. Ne şehit olan askerin ismi ne de ardından olan olaylar vardı. Dışarıda ekrana bile bakmadan yürüyen, benim gibi bakıp yoluna devam eden, ya da içeride son aldığı mavi jeansini poşetin içerisinden kontrol ederken az önce aldığı hamburgerini dişleyen kişiler durumdan pek memnun olmadıklarını gösteren hareketler sergilemiyorlardı.

Bugün şehitleri anma günüymüş. TSK'nın sitesini haber ile ilgili bilgi ararken öğrendim. Umarım hepsi haklarını helal ederler bizlere. Gelelim şehit kardeşimize. Adı İsa, soyadı Keskin, Samsunlu, 21 yaşında, Jandarma Komando Onbaşı. Ne bir fotoğrafı var ne de durumun detayı. İnternette bile sadece memleketi, yaşı yazıyor.

Bende ancak bu kadarını yapıp buraya not düşüyorum. İsa Keskin şehit oldu...

Hiç yorum yok: